marți, 16 februarie 2010

Good things in Bucharest...part 1

Este destul de trist ca ,la ora de stiri,pe orice canal tv,gasesti numai aspecte urate ale capitalei...pentru ca exista si lucruri frumoase aici,exista si oameni buni,exista si altceva inafara de violuri,accidente si stiu si eu ce alte nebunii,dar sunt lucruri de care nimeni nu vorbeste pentru ca ,daca nu se da la tv,e destul de greu sa le crezi sau sa ti le amintesti...
Asa ca am hotarat sa va arat si eu,in masura in care voi putea,cu ajutorul celor dintre dumneavoastra care vor sa vada si ceva bun in tot pesimismul ce ne afunda in depresie zi de zi(criza economica,scumpiri,politica proasta,frica de a ne pierde serviciul,departarea de casa etc etc etc),ca EXISTA SI LUCRURI BUNE,care se intampla,poate chiar zi de zi...

Asta vara am asistat la disparitia unui suflet ce ne-a inseninat vietile si care ni le va insenina multa vreme de acum inaite...este vb de Geniul muzicii...
Este placut sa vezi k a avut atatia admiratori si in Romania,iar in Bucuresti i-au fost aduse nenumarate omagii,dar din pacate putini vorbesc de ele...
imi voi permite sa vi le amintesc eu,pentru cei ce au avut timp sa asiste la ele,asta vara,la putin timp de la disparitia lui Michael Jackson...

Niciun comentariu: