sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Around the world1.

Cateodata parca uit ca ma aflu intr-o lume care este complet diferita de ceea ce traiesc zilnic...
In fiecare zi ma trezesc,imi iau micul dejun,imi citesc mailurile,ma spal pe dinti,ma imbrac,ma dau cu parfum,ma machiez si apoi plec la facultate cu metroul...a pranz mai ating punctul sensibil:Springtime/KFC/McDonald's etc sau citesc o carte buna:"elle ne se rendent pas compte"-Boris Vian,Cioran,Franz Kafka sau informatica...tin legatura cu cei apropiati cu ajutorul telefonului mobil si ma uit in vitrinele magazinelor,gandindu-ma ce nefericita sunt ca nu imi pot achizitiona frumoasa pereche de cizme din piele intoarsa ce costa 700 de Ron...
seara ma inorc acasa,iar in weekend ma uit la tv...
Cata nefericire...
Si cata inconstienta...
Caci am uitat cat sunt de privilegiata sunt ca am toate aceste lucruri...
Pentru ca desi traiesc in Romania,o tara de care cei mai multi sunt dezamagiti pentru ca au cunoscut "mai bine",dar nu si "mai rau",am tot ce-mi trebuie pentru a supravietui...cu stil chiar...
sunt atatia copii in lumea asta (chiar si din tara) care nu au visat niciodata la televizor sau ce mai! calculator sau chiar internet...
MULTI NU AU APA DE BAUT!HAINE DE IMBRACAT!MULTI SE NASC CU ARMELE IN MANA!EXISTA ATATIA ANALFABETI PE LUME!
si uite asa,desi traiesc in Romania,"Tara marilor dezamagiri",sunt privilegiata ca m-am nascut aici,unde nu exista razboi,unde am apa daca merg pe strada,intr-o familie care imi poate oferi conditii mai mult decat decente de trai...
Ce alte motive de a fi fericit mai pot exista?
Pot trai!si chiar trai la nivel inalt...se poate si mai bine,intotdeauna se va putea,dar de ce sa nu ai constiinta propiei existente?de ce sa nu te bucuri de tot ceea ce ai?
ar putea fi rau,mult mai rau...


Nu ma credeti?




















Vedeti vreo diferenta?

Niciun comentariu: