vineri, 23 aprilie 2010

TREBUIE sa vorbim corect! Altfel universul este egal cu zero...

In mod oficial, astazi mi-am propus sa vorbesc cat mai corect posibil...Caci concluzia la care am ajuns este cu adevarat ingrijoratoare.

Astfel, facand o demonstratie matematic 100% corecta, am ajuns la concluzia ca daca nu folosim corect fiecare cuvant din vocabularul pe care il posedam fiecare dintre noi, vom ajunge sa reducem universul la 0 (zero).

Va voi prezenta demonstratia prin care, in colaborare cu colega mea, H.F., am reusit sa justificam aceasta oroare...(H.F. 75%, eu 25%, dar,hei!am contribuit si eu acolo,nu?)

Sa incepem cu un cuvant simplu: OAIE .

Dar, cum tot poporul este obisnuit sa pronunte UAIE, cred ca nu ar fi nicio problema sa presupunem ca:


OAIE = UAIE (1)


Dar : OAIE = O+A+I+E (2), iar UAIE=U+A+I+E (3) .

Astfel,din (1),(2),(3) => O+A+I+E = U+A+I+E (4) .

Din aceasta ecuatie putem sa scadem A+I+E atat in stanga, cat si in dreapta.

=> O = U .

Atunci, pentru ca o contradictie nu era evidenta intotdeauna (fonetic vorbind), descompunem pe " O " astfel:




Dar stim ca, evident, U = U:



Asa ca, reamintind ca:



Putem sa scadem cele doua ecuatii:



Rezultatul fiind:



Pentru cei ce satu mai prost cu logica, U= (adica U egal cu nimic).

=>

(semnul din stanga fiind multimea vida, iar semnul ramas din descompunerea lui "O" este, brut, "juma'de tilda").

Astfel, fie A o multime arbitrara.

Rezulta ca, luand in considerare proprietatile elementare ale multimilor, ca
A = A U Ǿ .

Dar, considerand rezultatul precedent, avem:



Fie A = { a , b }.

Dar, din ecuatia precedenta, avem:



Notam Multimea din a doua ecuatie cu B.

Astfel, B=A => card(A)=card(B) => 2=3 => 0=1 (complet adevarat, in functie de corpul comutativ in care lucram)

=> 0 * x = 1 * x => 0 = x, oricare ar fi x apartinand Universului.

Astfel:

Univers = {x/x apartine Univers } =
= { 1 * x /x apartine Univers } =
= { 0 * x /x apartine Univers } =
= { 0 }

=> Univers = { 0 }

...

Matematic vorbind, presupunerea este cat se poate de bine analizata si de corect dedusa.

Am ajuns la aceasta concluzie cu totul aberanta presupunand ca a pronunta "O" sau a pronunta "U" este acelasi lucru...presupunere total falsa.

Asa ca data viitoare cand doriti sa scoateti un cuvant pe gura ganditi-va de doua ori inainte sa il pronuntati.

Altfel data viitoare puteti ajunge la concluzia urmatoare:



Nu am vrea asta, nu?

5 comentarii:

Xammer spunea...

Pai asa se pronunta oaie... "uaie". Ca si broasca - "bruasca".

Cine e H.F.? Helge Fauskanger?

Anonim spunea...

cam are dreptate xammer:))

John Davis spunea...

Din punct de vedere matematic nu inteleg nimic asa ca o sa comentez din punct de vedere filozofic + logic ( naspa nu ? )
Deci :
number Uno : Mie poti sa-mi spui si ca universul e convex ceea ce inteleg mai mult decat ca oaia (pardon: uaia sau u-aia) e un porc
numero doi: mult mai corecta este anagramarea cuvantului porc care ne da un cuvant inrudit: corp
shi troa: de ce ati desenat o broasca testoasa care are legate de ea smotocei ?
Aaaaaaaaa si in legatura cu vorbitul corecccccct: cine are timp ?

Anonim spunea...

Vaai :D Le ai cu teoria mulțimilor, dar mai puțin cu fonetica :D

Manea Ioana Silvia spunea...

xammer, daca Helge Fauskanger mi-ar fi recomandat o idee, iti garantez ca m-as fi gandit de doua ori inainte sa scriu ceva...si oricum nu cred ca acesta s-ar fi putut pronunta in cazul de fata, nu cred ca domeniul sau de activitate include si studiul limbii romane...Desi ar fi interesant sa ii cunosc punctul de vedere, dar din punct de vedere evolutionist...referitor la opinia lui John Davis...